petek, 5. maj 2017

MERKUR PRENOVA KOPALNICE "na ključ", 1. dan

Odstranjena kabina za tuš
Panoramska slika "razdejanja"
Prenova kopalnice se je začela 27. marca 2017 ob dogovorjenem času in dokaj zgledno. Dokaj zato, ker sem pričakoval, da bo izvajalec (glede na to, da je prenova potekala v stanovanju, ki  je v uporabi) vsaj osnovno zaščitil dostop do kopalnice in območje dela. Temu ni bilo čisto tako, vendar sem se na to že nekoliko pripravil in sam kupil zaščito za prehode v hiši, tako da prah ni bil ravno na vsaki stvari v stanovanju. Na srečo je žena vzela dopust in reševala, kar se je rešiti dalo od stare opreme v kopalnici. Omarico z ogledalom in radiator sem odstranil že sam, v želji, da bi "pohitril" prenovo, pa čeprav je bilo to zajeto v ponudbi. Vem, kaplja v morje ;-). Skoraj tako, kot je bil kaplja v morje prvi dan prenove, kot sem spoznal kasneje...

1 komentar:

  1. Merkur prenova kopalnice na ključ.
    Moja nočna mora, ki traja že 4 mesece. Nekorektni, nestrokovni, neprofesionalni. Nikomur ne priporočam Merkur Novo mesto.

    OdgovoriIzbriši