četrtek, 18. junij 2015

Avtooptika in vulkanizerstvo Stane Kadunc s.p.

Avtooptika in vulkanizerstvo Stane Kadunc s.p.
V Avtooptiko in vulkanizerstvo Kadunc sem se odpravil (po predhodni najavi) na priporočila prijateljev, ki so zagotavljali kvalitetno storitev za ne veliko denarja. Na srečo se delavnica nahaja ne daleč od AC, na naslovu Perovo 27, Grosuplje. Za svoj avto sem potreboval storitev avtooptika in ko sem prispel tja, me kar nekaj časa niso imeli za mar. Po desetih minutah so (pohvalno in normalno) namestili zaščito na sedež in volanski obroč. In spet čakanje...
Končno je tudi moj avto prišel na vrsto in pokazalo se je, da tja nisem prišel zaman, saj avto ni bil pravilno nastavljen. Tako sem ob koncu malo lažje dal zahtevani znesek (30€, okt. 2014) , sploh, ker je bil gospod Stane Kadunc izredno prijazen. 

Če ocenjujem z zvezdicami: **** (zgolj zaradi čakanja, drugače vseh 5)
Priporočam prijatelju? Da, če zanj čas ni denar:-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar